Kalbos, jog reikia stiprinti vidurinę Lietuvos ralio piramidės dalį, įsiterpusia tarp puikius laikus išgyvenančių Lietuvos automobilių ralio čempionato (LARČ) bei Lietuvos mini ralio čempionato (LMRČ), ėjo jau kurį laiką. Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionatas (LARSČ) turi užpildyti nemenką tarpą tarp profesionalų ir mėgėjų, tačiau ši schema dėl aukščiau išvardintų priežasčių neveikė taip kaip turėtų. Visgi pastaruoju metu ši problema panašu pagaliau buvo išspręsta, o tai liudija apie keturiasdešimt ekipažų, kurie artėjančiame Visagino ralyje užsiregistravę sprinto čempionato įskaitoje. Tai nutiko dėl keleto priežasčių, papildančių viena kita.
Lietuva yra unikali ralio šalis vien dėl varžybų organizatorių kiekio, kurių tiek kiekybė, tiek kokybė auga ir dėl to galime turėti net 17 klasikinio ralio varžybų metuose per tris čempionatus. Tai ypač gerai atsiliepia tam pačiam LARSČ čempionatui, nes šįmet net penkios varžybos iš šešių vyks atskirai nuo kitų čempionatų. Tik vasarinis Rokiškio ralis sukvies tiek LARČ, tiek LARSČ dalyvius. Visa tai labai svarbu dėl to, jog unikaliame LARSČ etape sprinto dalyviai startuoja pirmieji ir gauna gerokai geresnės kokybės kelią, kas ypatingai pagerina sąlygas dalyvaujantiems čempionate bei kovojantiems dėl taškų. Būtent etapų unikalumas ir buvo viena pagrindinių priežasčių dalyvių pagausėjimui.
Kitas svarbus momentas – nauji dalyviai. Jie iš bet kur neatsirado. Lietuvos mini ralio čempionate dalyvių itin daug ir lygis ten labai išaukštėjęs, tad greičiausieji natūraliai nori kilti aukštyn, ten kur būtų didesnis iššūkis. Po to kai buvo paskelbtas 2025m. LARSČ kalendorius, mini ralio dalyviams buvo gerokai lengviau apsispręsti dėl žingsnio į kitą lygį. Pamatę, jog turės unikalius ralius su dvigubai didesniu sporinių kilometrų kiekiu, savo planus startuoti LARSČ dėlioti pradėjo A.Grigaitis, T.Rakauskas, D.Bukavičius, A.Austinskas, T.Vaškelis, M.Dilys, L.Gordonas, J.Masonas. Prie jų prisijungė ir rečiau ralio trasose pasirodydavę dalyviai, o taip pat šiuo čempionatu stipriai susidomėjo ir kaimyniniai latviai, kurių Visagine bus net septyni. Lietuvos ralio sprinto čempionato varžybos taip pat tampa puikia aikštele pasitreniruoti ir greičiausiems šalies ralistams, kuriems tai būna puiki repeticija prieš LARČ čempionato varžybas. Tuo tarpu sprinto dalyviams, tai gera proga „pasilygiuoti“ su jais. Iš to itin išlošia ir ralių organizatoriai, ir žiūrovai. Vieniems tai reiškia užpildytus dalyvių sąrašus, o kitiems puikius vaizdus greičio ruožuose.